Ilmainen toimitus yli 59 € tilauksille (ei koske kotiinkuljetusta). Nouda ilman postikuluja varastolta Kiimingistä.
Tärkeää tietoa tuotteiden saatavuuksista!
Ensin tuli korona, sitten Brexit ja vielä yks pikku paatti jumitti itsensä Suezin kanavaan. Näiden yksittäisestä tai yhteisvaikutuksesta on joitain tuotteita ollut vaikea tai mahdoton saada ja tämä on vaikuttanut myös hintoihin. Alla olen listannut muutamien eniten kysyttyjen tuotteiden tilannetta. Jos jokin tietty tuote mietityttää, laita ihmeessä viestiä!
Burgess
Moni tuote on tällä hetkellä loppu. Loppuneita tuotteita saadaan lisää todennäköisesti touko-kesäkuun vaihteessa.
Genesis
Genesis Alfalfaa ei tällä hetkellä saa kuin 1 kg pusseja, loput on jumissa jossain Suezin kanavassa olleen laivan takia. Arvio on, että nämä tulisi Suomeen tämän kuun lopulla. Tukusta pitäisi näitä saada toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa. Muutkin Genesiksen tuotteet alkaa olla vähissä ja kun ne loppuu, niitä saa lisää samalla kun Alfalfaa.
Getzoo
Kuorma tulossa, pitäisi tulla ensi viikon aikana. Osassa tuotteissa on ollut valitettavasti hurjia hinnannousuja, jopa 60 %. Joudun näin suuriin hinnankorotuksiin reagoimaan itsekin ja osan tuotteiden hinnoissa näkyy nämä korotukset. Pääosin tämä koskee pesämökkejä. Nyt näyttää, että kaikkia tuotteita on tulossa ja yksi uusi iso mökki kaneille. Uudet hinnat näkyy nyt verkkokaupassa.
Happy Pet
Näissä on tulossa hintojen nostoa Brexitin vuoksi. Tällä hetkellä Happy Petin tuotteita on aika hyvin varastossa ja ne myydään vanhoilla hinnoilla vielä. Sitä mukaa kun tilaan uutta, tulee hinnat todennäköisesti nousemaan. Joidenkin kohdalla tämä tarkoittaa melko reiluakin korotusta, osan hinta toivottavasti pysyy samana. Nyt siis voi vielä shoppailla vanhoilla hinnoilla ja korotukset tulee pikkuhiljaa sitä mukaa kun tuotteet loppuu ja tilaan lisää.
Hoikan Herkku
Valitettavasti lähes kaikki on lopput. Tällä hetkellä saa kauranversoa, lehtiseosta ja pienempiä herkkuja. Timoteihienäkin on loppu tälle kevättä ja lisää saa vasta, kun päästään tekemään uutta satoa. Tähän tilalle tarjolla on Ecotraden kotimaista luomuheinää. Hoikan Herkku on satsannut uuteen kuivuriin ja toivottavasti ensi vuonna kaikki riittää paremmin.
JR Farm
Kuorma tulossa lähipäivinä. Siinä on mukana toivottavasti muutamia mitä on ollut pitkään loppu. Mukana myös paljon uutuuksia!
Nutrin
Kuorma tuli viimein tänään! Rotille tuli uutena 12 kg säkit. Lisäksi tuli pari uutta herkkua. Kaikki on lisätty nyt verkkokauppaan.
Trixie
Joitain tuotteita on ollut vaikeuksia saada. Esimerkiksi joitain juoksupyöriä saan vasta kesäkuun lopulla näillä näkymin lisää. Joitain tuotteita on yllättäen poistunut kokonaan valikoimasta.
Unipussit
Näitä saan ehkä pienen erän lisää lähiaikoina, mutta valmistajan äitiysloman vuoksi ei ole suuria määriä ihan heti tulossa. Kärsivällisyyttä näistä <3
Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 11.11.2024 alkaen.
Verkkokaupan tuotteita myy Tierran Lemmikkipuoti y-tunnus 3155218-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille manner-Suomen alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://tierranlemmikkipuoti.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksesi tiedot.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa laskulla, osamaksulla, Pivolla, MobilePaylla, Masterpassilla, luottokortilla tai verkkopankin kautta. Maksaminen tapahtuu Checkout Finlandin tai Paytrailin sivuston kautta.
Maksupalvelutarjoajat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
--
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna Oy, y-tunnus: 2247127-6
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki
p. 09 - 425 997 71
Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.
Käsittelemme tilaukset pääasiassa 24 h sisällä, kun tilaus tehdään arkena, kuitenkin viimeistään 2-3 vuorokauden sisällä. Posti ja Matkahuolto noutaa paketteja joka arkipäivä ja toimittaa tilaukset yleensä seuraavaksi arkipäiväksi perille. Pidemmistä toimitusajoista tiedoitetaan erikseen. Viikonloppuisin tilauksia ei käsitellä, eikä paketteja noudeta.
Yli 59 € arvoisille tilauksille toimituskulut 0 €.
Yli 99 € arvoisille tilauksille ilmainen toimitus kotiovelle.
Nouto varastolta tai muutoin sovitusta paikasta 0 €
Jos haluat noutaa paketin varastolta Kiimingistä, valitse toimitustavaksi Nouto varastolta. Varastolta löytyy terassilta iso puuarkku, johon noutotilaukset laitetaan ja mistä ne voi noutaa oman aikataulun mukaisesti. Saat sähköpostiisi ilmoituksen ja ohjeet, kun paketti on noudettavissa. Yleensä paketti on noudettavissa samana tai seuraavana arkipäivänä. Kiireisissä tapauksissa ota yhteyttä. Mikäli haluat noutaa paketin muualta, esimerkiksi sovitusti Oulusta, sovi noudosta jo ennen tilausta.
Toimitus Postin Pikkupakettina 5,9 € / paketti
Paketti toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Pakettiin mahtuu enintään 2 kg painosta ja korkeintaan 3 cm paksuja tuotteita. Ota huomioon, että pikkupaketti jaetaan muun paperipostin seassa ja niiden toimitusaika on siksi hieman pidempi.
Toimitus Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin 6,9 € / paketti
Valitse haluamasi pakettiautomaatti tai toimipiste, johon paketti
lähetetään. Huomaathan, että joskus pakettiautomaatti voi olla täynnä
tai pakettisi niin suuri ettei se mahdukaan automaattiin, jolloin posti
vie sen lähimpään postin toimipisteeseen. Painoraja paketille on 25 kg. Jos paino menee tämän rajan yli, tilaus toimitetaan useana erillisenä pakettina.
Toimitus Matkahuollon palvelupisteeseen 6,9 € / paketti
Lähellä-paketti toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon palvelupisteeseen, joka voi olla Matkahuolto, Matkahuollon asiamiespiste, pakettipiste (mm. K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset) tai pakettiautomaatti. Painoraja paketille on 35 kg. Jos paino menee tämän rajan yli, tilaus toimitetaan useana erillisenä pakettina.
Toimitus kotiin 13 € / paketti Posti ja Matkahuolto
Pakettin toimitetaan kotiovelle. Kuljetusyhtiöstä soitetaan sinulle normaalisti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksestasi. Toimituksen ajankohta voi vaihdella alueittain.
Kirje 2 € / kirje
Tavallisena kirjeenä voidaan toimittaa kortteja tai muita pieniä kirjekuoreen mahtuvia tuotteita max 100 gramman painosta. Kirjeissä ei seurantakoodia.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Emme tee jälkitoimituksia. Kaikki tilauksen tuotteet postitetaan aina yhdessä. Huomioi tämä esimerkiksi tilatessasi ruokaa, jota ei ole heti varastossa.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös pakkauksen tulee olla myyntikelpoisessa kunnossa. Mikäli tuote ei ole viallinen tai väärä, tulee asiakkaan itse maksaa postikulut. Vain viallisen tuotteen voi laittaa ilmaiseksi asiakaspalautustunnuksella, jonka saa sähköpostilla.
Vaihdossa palautat omakustanteisesti (ei asiakaspalautuksena) tilaamasi tuotteen ja tilaat normaalisti korvaavan tuotteen.
Mikäli asiakas palauttaa asiakaspalautuksena tuotteet, joiden palautuksesta hänen tulisi itse vastata, pidätetään palautettavasta summasta 8€ postikuluja.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Tierran Lemmikkipuoti
Koitelinkoskentie 1157
90900 Kiiminki
Pienet tuotteet voi laittaa kirjeenä tai pikkupakettina. Isommat Kiimingin automaatteihin. Ethän laita pakettia menemään Jääliin! Emme nouda paketteja Oulusta.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan sinulle samaa reittiä mistä maksu saapui palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja.
Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle rahtivapausrajan, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@tierranlemmmikkipuoti.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on siitä tehtävä välittömästi ilmoitus puodille.
Viallisen tuotteen palautus on asiakkaalle maksutonta. Saat asiakaspalautustunnuksen ottaessasi yhteyttä info@tierranlemmikkipuoti.fi. Aina viallista tuotetta ei tarvitse palauttaa, joten ethän laita palautusta ottamatta ensin yhteyttä puotiin.
Mikäli tuotteessa ei ole vikaa vaan tuote palautuu asiakkaasta riippuvista syistä, tulee asiakkaan maksaa itse postikulut.
Tuotteiden värisävyt voi vaihdella erien välillä ja poiketa hieman kuvista. Emme ota vastaan palautuksia, jotka johtuvat kuvista poikkeavista sävyistä.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole hyväksytty peruutus, vaan tilauksen peruuttamisesta on aina ilmoitettava etukäteen sähköpostitse osoitteeseen info@tierranlemmikkipuoti.fi. Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista tai vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä puodille, on puoti oikeutettu perimään asiakkaalta käsittelykuluja kulloisenkin postikulun arvosta. Käytännössä tämä postikulu pidätetään summasta, joka asiakkaalle palautetaan.
Jos asiakas haluaa noutamattoman paketin lähetettäväksi takaisin hänelle, tulee hänen maksaa uudesta lähetyksestä koituvat postikulut valitun toimitustavan mukaan.
Alennukseen oikeuttava koodi on lisättävä tilaukseen ennen sen maksamista. Tilaukseen ei voi lisätä alennuksia jälkikäteen. Esimerkiksi eri jyrsijäyhdistysten jäsenenä tarkista alennuskoodi yhdistyksesi jäsenlehdestä tai ota yhteyttä ennen tilaamista.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tierran Lemmikkipuoti käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Tierran Lemmikkipuoti sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.