Kanta-asiakasohjelman ehdot

Kanta-asiakasohjelman jäsenet keräävät verkkokaupassa tekemistään ostoksista kanta-asiakaspisteitä, jotka muutetaan henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi. Jäsenet voivat saada myös kanta-asiakastarjouksia ja muita kanta-asiakkuuteen perustuvia etuja.

Nämä kanta-asiakasohjelman ehdot koskevat Tierran Lemmikkipuoti-verkkokauppaa (3155218-2) sekä jäseneksi liittynyttä kuluttaja-asiakasta. Liittymällä jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut noudattamaan kulloinkin voimassa olevia ehtoja.

Jäsenyys

Kanta-asiakasohjelman jäsenyys on maksuton ja se myönnetään 18 vuotta täyttäneille yksityishenkilöille. Yhdellä henkilöllä voi olla vain yksi jäsenyys. Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäseneksi voi liittyä luomalla asiakastilin osoitteessa https://www.tierranlemmikkipuoti.fi/account/register ja hyväksymällä samalla kanta-asiakasohjelman ehdot. Rekisteröitynyt asiakas voi liittyä kanta-asiakasohjelman jäseneksi asiakastilin Omat tiedot -osiossa.

Jäsenyyden voi päättää koska tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai lopettamalla jäsenyyden omatoimisesti asiakastilin Omat tiedot -osiossa. Lopettaessaan jäsenyyden kanta-asiakas menettää keräämänsä pisteet sekä mahdolliset muut jäsenyyteen perustuvat edut.

Tierran Lemmikkipuoti (3155218-2) pidättää oikeuden lopettaa kanta-asiakkaan jäsenyys, mikäli asiakas on rikkonut näitä ehtoja, tarkoituksellisesti käyttänyt kanta-asiakasohjelman pistejärjestelmää väärin vastoin etuohjelman tarkoitusta tai on syytä epäillä, että asiakkaan jäsenyyttä tai kanta-asiakasohjelmaa väärinkäytetään.

Asiakastilin poistaminen ja/tai tietojen poistaminen asiakarekisteristä päättää automaattisesti myös kanta-asiakkuuden jäsenyyden, jolloin kerätyt pisteet ja mahdolliset muut jäsenyyteen perustuvat edut vanhenevat ja raukeavat.

Kanta-asiakaspisteet

Kanta-asiakasohjelmaan liittynyt jäsen hyväksyy, että hänelle lähetetään kuukausittain tietoa kanta-asiakaspisteiden kertymisestä.

Kanta-asiakaspisteitä kertyy seuraavasti:

Liittyminen: 30  kanta-asiakaspistettä

Ostoista: 1 kanta-asiakaspiste jokaisesta käytetystä 1,00 € eurosta

Liittymisestä myönnettävät kanta-asiakaspisteet myönnetään vain kerran per asiakas.

Tuotearvosteluista myönnettävät kanta-asiakaspisteet myönnetään vain hyväksytyistä ja julkaistuista tuotearvosteluista. Kanta-asiakaspisteitä myönnetään arvosteluista vain kerran yhtä tilausta kohden.

Ostoista myönnettävät kanta-asiakaspisteet kertyvät vain kirjautuneena asiakkaana tehdyistä tilauksista. Kanta-asiakaspisteitä ei voi rekisteröidä tilaukselle tai asiakkaalle jälkikäteen. Ostoista myönnettävät kanta-asiakaspisteet lasketaan tilauksen tuotesisällön arvosta. Kanta-asiakaspisteitä ei kerry tilauksen toimituskuluista eikä lahjakorteista, ja mahdolliset alennukset vähentävät pistekertymää. Kanta-asiakaspisteet myönnetään tilauksen toimitusvaiheessa.

Perutut ja palautetut tilaukset vähentävät kanta-asiakaspisteiden kertymää myös jälkikäteen.

Henkilökohtaiset alennuskoodit

Kertyneet kanta-asiakaspisteet muutetaan henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi kuukausittain, kun käyttämättömien kanta-asiakaspisteiden kertymä ylittää alennuskoodin vaatiman pistemäärän.

Kanta-asiakaspisteiden kertymä kuukaudessa

100 pisteellä 5,00 € euron alennuskoodi
250 pisteellä 15,00 € euron alennuskoodi
500 pisteellä 40,00 € euron alennuskoodi

Uudet henkiökohtaiset alennuskoodit toimitetaan jäsenten asiakastileille kuukausittain. Uusista alennuskoodeista viestitään myös sähköpostitse lähetettävässä kuukausittaisessa kanta-asiakasviestissä.

Alennuskoodien voimassaoloaika on 12 kk alennuskoodin myöntämisestä.

Alennuskoodi on käytettävä kirjautuneena asiakkaana.

Alennuskoodia ei voi vaihtaa rahaksi.

Henkilötietojen käsittely

Kanta-asiakasohjelmassa käsittelemme henkilötietojasi suostumukseesi perustuen. Käsiteltäviä henkilötietoja ovat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, ostotietosi sekä muut mahdollisesti tarjoamasi tiedot, joita hyödynnämme kanta-asiakkuuteen pohjautuvien etujen ja tarjousten toteuttamisessa sekä kanta-asiakasohjelmaan liittyvässä markkinointiviestinnässä.

Tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä löydät Tietosuojaselosteestamme.

Ehtojen muutokset

Tierran Lemmikkipuoti (3155218-2) pidättää oikeuden muuttaa kanta-asiakasohjelman jäsenehtoja koska tahansa. Muutoksista ilmoitetaan Tierran Lemmikkipuoti-verkkokaupan sivuilla ja/tai sähköpostitse. Jos et hyväksy muutoksia, voit lopettaa kanta-asiakasohjelman jäsenyytesi. Jatkamalla käyttöä muutosten voimaantulon jälkeen, sitoudut hyväksymään muutokset.

Tierran Lemmikkipuoti (3155218-2) pidättää oikeuden lakkauttaa ja irtisanoa kanta-asiakasohjelma ilmoittamalla jäsenille asiasta kuukautta ennen irtisanomisen voimaantuloa.

Mikäli kanta-asiakasohjelma päättyy lainsäädännön, viranomaisen määräyksen tai muun vastaavan syyn vuoksi, kanta-asiakasohjelma sekä sen jäsenyydet voivat lakata myös välittömästi ilman ennakkoilmoitusta, jolloin myös pistekertymä ja mahdolliset kertyneet muut edut voivat raueta ja vanheta välittömästi ilman korvausta.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.5.2022 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Tierran Lemmikkipuoti y-tunnus 3155218-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille manner-Suomen alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://tierranlemmikkipuoti.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksesi tiedot.

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa laskulla, osamaksulla, Pivolla, MobilePaylla, Masterpassilla, luottokortilla tai verkkopankin kautta. Maksaminen tapahtuu Checkout Finlandin tai Paytrailin sivuston kautta.

Maksupalvelutarjoajat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

--

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna Oy, y-tunnus: 2247127-6
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki
p. 09 - 425 997 71

Klarnan asiakaspalvelu.

Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

Toimitusaika

Käsittelemme tilaukset pääasiassa 24 h sisällä, kun tilaus tehdään arkena, kuitenkin viimeistään 2-3 vuorokauden sisällä. Posti ja Matkahuolto noutaa paketteja joka arkipäivä ja toimittaa tilaukset yleensä seuraavaksi arkipäiväksi perille. Pidemmistä toimitusajoista tiedoitetaan erikseen. Viikonloppuisin tilauksia ei käsitellä, eikä paketteja noudeta.

Toimitustavat

Yli 49 € arvoisille tilauksille toimituskulut 0 €.

Yli 99 € arvoisille tilauksille ilmainen toimitus kotiovelle.

Nouto varastolta tai muutoin sovitusta paikasta 0 €

Jos haluat noutaa paketin varastolta Kiimingistä, valitse toimitustavaksi Nouto varastolta. Varastolta löytyy terassilta iso puuarkku, johon noutotilaukset laitetaan ja mistä ne voi noutaa oman aikataulun mukaisesti. Saat sähköpostiisi ilmoituksen ja ohjeet, kun paketti on noudettavissa. Yleensä paketti on noudettavissa samana tai seuraavana arkipäivänä. Kiireisissä tapauksissa ota yhteyttä. Mikäli haluat noutaa paketin muualta, esimerkiksi sovitusti Oulusta, sovi noudosta jo ennen tilausta.

Toimitus Postin Pikkupakettina 4,9 € / paketti

Paketti toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Pakettiin mahtuu enintään 2 kg painosta ja korkeintaan 3 cm paksuja tuotteita. Ota huomioon, että pikkupaketti jaetaan muun paperipostin seassa ja niiden toimitusaika on siksi hieman pidempi.

Toimitus Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin 5,9 € / paketti

Valitse haluamasi pakettiautomaatti tai toimipiste, johon paketti lähetetään. Huomaathan, että joskus pakettiautomaatti voi olla täynnä tai pakettisi niin suuri ettei se mahdukaan automaattiin, jolloin posti vie sen lähimpään postin toimipisteeseen. Painoraja paketille on 25 kg. Jos paino menee tämän rajan yli, tilaus toimitetaan useana erillisenä pakettina.

Toimitus Matkahuollon palvelupisteeseen 5,9 € / paketti

Lähellä-paketti toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon palvelupisteeseen, joka voi olla Matkahuolto, Matkahuollon asiamiespiste, pakettipiste (mm. K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset) tai pakettiautomaatti. Painoraja paketille on 35 kg. Jos paino menee tämän rajan yli, tilaus toimitetaan useana erillisenä pakettina.

Toimitus kotiin 13 € / paketti Posti ja Matkahuolto

Pakettin toimitetaan kotiovelle. Kuljetusyhtiöstä soitetaan sinulle normaalisti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksestasi. Toimituksen ajankohta voi vaihdella alueittain. 

Kirje 2 € / kirje

Tavallisena kirjeenä voidaan toimittaa kortteja tai muita pieniä kirjekuoreen mahtuvia tuotteita max 100 gramman painosta. Kirjeissä ei seurantakoodia.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Emme tee jälkitoimituksia. Kaikki tilauksen tuotteet postitetaan aina yhdessä. Huomioi tämä esimerkiksi tilatessasi ruokaa, jota ei ole heti varastossa.

Verkkokaupassa on minimitilausraja 10 €.

Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Myös pakkauksen tulee olla myyntikelpoisessa kunnossa. Mikäli tuote ei ole viallinen tai väärä, tulee asiakkaan itse maksaa postikulut. Vain viallisen tuotteen voi laittaa ilmaiseksi asiakaspalautustunnuksella, jonka saa sähköpostilla.

Vaihdossa palautat omakustanteisesti (ei asiakaspalautuksena) tilaamasi tuotteen ja tilaat normaalisti korvaavan tuotteen. 

Mikäli asiakas palauttaa asiakaspalautuksena tuotteet, joiden palautuksesta hänen tulisi itse vastata, pidätetään palautettavasta summasta 8€ postikuluja.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • sekä tilausvahvistus tai palautuslomake, johon löydät linkin sähköpostiin saamastasi tilausvahvituksesta

Palautusosoite:

Tierran Lemmikkipuoti
Koitelinkoskentie 1157
90900 Kiiminki

Pienet tuotteet voi laittaa kirjeenä tai pikkupakettina. Isommat Kiimingin automaatteihin. Ethän laita pakettia menemään Jääliin! Emme nouda paketteja Oulusta.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan sinulle samaa reittiä mistä maksu saapui palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä paketteja.

Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle rahtivapausrajan, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@tierranlemmmikkipuoti.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on siitä tehtävä välittömästi ilmoitus puodille.

Viallisen tuotteen palautus on asiakkaalle maksutonta. Saat asiakaspalautustunnuksen ottaessasi yhteyttä info@tierranlemmikkipuoti.fi. Aina viallista tuotetta ei tarvitse palauttaa, joten ethän laita palautusta ottamatta ensin yhteyttä puotiin.

Mikäli tuotteessa ei ole vikaa vaan tuote palautuu asiakkaasta riippuvista syistä, tulee asiakkaan maksaa itse postikulut.

Tuotteiden värisävyt voi vaihdella erien välillä ja poiketa hieman kuvista. Emme ota vastaan palautuksia, jotka johtuvat kuvista poikkeavista sävyistä. 

Tilauksen peruminen tai noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole hyväksytty peruutus, vaan tilauksen peruuttamisesta on aina ilmoitettava etukäteen sähköpostitse osoitteeseen info@tierranlemmikkipuoti.fi. Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista tai vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita palautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä puodille, on puoti oikeutettu perimään asiakkaalta käsittelykuluja kulloisenkin postikulun arvosta. Käytännössä tämä postikulu pidätetään summasta, joka asiakkaalle palautetaan.

Jos asiakas haluaa noutamattoman paketin lähetettäväksi takaisin hänelle, tulee hänen maksaa uudesta lähetyksestä koituvat postikulut valitun toimitustavan mukaan.

Muuta

Alennukseen oikeuttava koodi on lisättävä tilaukseen ennen sen maksamista. Tilaukseen ei voi lisätä alennuksia jälkikäteen. Esimerkiksi eri jyrsijäyhdistysten jäsenenä tarkista alennuskoodi yhdistyksesi jäsenlehdestä tai ota yhteyttä ennen tilaamista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tierran Lemmikkipuoti käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Tierran Lemmikkipuoti sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.